Popular

Perut Ikan

Biri-Biri Berkaki Dua di China (U)




Seorang petani  dari China memiliki seekor anak kambing biri-biri yang dilahirkan hanya dengan dua kaki.Cui Jinxiu, dari Dadongzhuang desa, Laizhou, Wilayah Shandong, mengatakan bahawa anak  kambing biri-biri tersebut adalah salah satu daripada dua ekor anak kambing biri-biri  yang lahir dengan dua kaki dua bulan lalu. (2010)

"Yang pertama sangat sihat dan normal. Namun, yang kedua mengejutkan saya," katanya. " Anak  kambing biri-biri ini kelihatan normal, tetapi hanya mampu berbaring di rumput."








Keluarga Cui Jinxiu meragui anak  kambing biri-biri ini  akan mampu untuk terus hidup namun memutuskan untuk mencuba untuk membesarkan anak  kambing biri-biri tersebut dengan memberi makan dari botol bayi.

"Keesokan harinya setelah lahir, ia berjaya berdiri dengan sendirinya," tambah Cui. "Keinginannya untuk berdiri sangat hebat. Walaupun hanya memiliki dua kaki,  anak kambing biri-biri ini mampu untuk menjalani kehidupan sama seperti anak  kambing biri-biri yang lain.

"Setelah melihat saya atau mendengar suara saya, anak  kambing biri-biri tersebut akan berjalan ke arah saya dengan dengan gembira, dan gosok seluar saya dengan kepalanya." Kata Cui.


--

IkanStim 2.0 Says: Hahaha. Google translate FTW!

No comments: