Popular

Perut Ikan

Ariff Alfian Rosli

KUALA LUMPUR 12 Dis. - Hasrat seorang bapa melihat anak lelakinya, Ariff Alfian Rosli yang menuntut di Dublin, Republik Ireland, untuk menjadi doktor perubatan hampa apabila anaknya itu bukan sahaja tidak meneruskan pengajian, malah gagal dihubungi di negara tersebut sejak tiga tahun lalu.Pesara pegawai Tentera Laut Diraja Malaysia (TLDM) yang telah berkhidmat selama 31 tahun, Rosli Haron, 56, kini buntu mengesan anak kedua daripada empat beradik itu setelah mencuba pelbagai usaha termasuk membuat laporan kepada polis, Wisma Putra, Kedutaan Malaysia di Ireland dan Kedutaan Ireland di sini, dalam tempoh tersebut.. (Baca berita penuh)


Perkembangan terbaru, Ariff Alfian Rosli didapati telah berkahwin (barangkali) dengan seorang lelaki bernama Jonathan di Dublin. Sumber ini diperoleh dari website http://biggayweddingproject.com yg kini tidak boleh di akses. Post mengenai majlis itu boleh didapati online  sehingga lewat petang tadi. Sama ada traffic terlalu tinggi sebab rakyat marhaen sudah mula menggugel nama Ariff ni atau pun website tersebut memang di tutup sementara waktu. Gambar "perkahwinan" sejenis tersebut boleh dilihat di bawah:










Akan tetapi, maklumat mengenai samada Ariff Alfian Rosli yg hilang itu ialah lelaki bertengkolok di dalam gambar di atas masih belum dapat di sahihkan. Tapi, memang sebijik kan? Dia la kot. In case Ariff sudah bertaubat, feel free to contact admin untuk delete post ini.

No comments: